Începe-ţi cariera cu un internship în universitatea ta. Dacă visezi să lucrezi în domeniul comunicării, relaţiilor publice, jurnalismului sau marketingului, înscrie-te pentru un stagiu de practică în Departamentul de Marketing Educaţional, Evenimente şi Imagine Academică. Vei avea ocazia să te dezvolţi profesional într-o echipă entuziastă, să îţi pui în aplicare ideile pentru o promovare mai bună a Universităţii şi să afli ce înseamnă, din culise, munca de promovare a universităţii.
›› 8 – 10 ore disponibile pe săptămână
›› Lucru la sediul departamentului și de acasă
›› Întâlniri săptămânale cu membrii departamentului de comunicare
›› Responsabilităţile specifice, descrise mai jos
›› Persoană foarte bine organizată, creativă şi proactivă
›› Excelente abilităţi de comunicare scrisă/verbală
›› Capacitate de a respecta termene limită
›› Capacitate de muncă în echipă
›› Computer cu acces la internet (pentru social media & relații publice)
›› Traininguri specializate
›› Adeverinţă de practică în relaţii publice
›› Ocazia de a-ţi pune în practică ideile originale despre promovarea Universităţii
›› Program flexibil, în funcţie de orarul tău
›› Îndrumare personalizată
3 posturi
›› Redactarea materialelor de promovare online şi offline ale Universităţii
›› Actualizarea conţinutului pentru mediile de comunicare online
›› Participarea la evenimente ale Universităţii
›› Realizarea de comunicate de presă și organizarea de conferinţe de presă
›› Conceperea şi realizarea de interviuri şi reportaje
3 posturi
›› Menținerea relației de comunicare cu partenerii universității
›› Structurarea și elaborarea anumitor evenimente
›› Coordonarea echipelor de voluntari
›› Susținerea sesiunilor interactive de prezentare a Universității
›› Elaborarea de mesaje de promovare
›› Gestionarea fluxului de participanți la evenimentele Universităţii
3 posturi
›› Creare şi publicare de conţinut precum şi monitorizare pentru platformele social-media ale Universităţii
›› Elaborarea de campanii de promovare neconvenţionale în social-media
›› Propunerea de noi vehicule şi strategii de comunicare prin social-media
29 ianuarie – 19 februarie 2015
Trimite o scrisoare de motivaţie şi un CV pe adresa [email protected], cu subiectul emailului „Stagii de practică + domeniul care te interesează”. Dacă ai un blog, te rugăm să inserezi și linkul spre acesta sau ne poţi trimite alte texte scrise de tine atașate emailului.
23-24 februarie 2015
Candidaţii selectaţi vor fi intervievaţi.
Perioada stagiului: martie-iunie
Categoria: Stiri educatie
Cuvinte cheie:
Adaugat in: Jan 31, 2015
Vizualizari: 287
Scopul acestui portal este de a oferi gratuit cititorilor literatura stiintifica de calitate. Materiale libere de circulatie: carti, articole, studii de specialitate sunt oferite de catre cadrele didactice din invatamantul superior si preuniveristar, cercetatorii atestati.