Sistemul de asigurare a calitatii in invatamantul preuniversitar este ineficace si nu raspunde decat intr-o mica masura nevoilor elevilor, releva un studiu dat publicitatii marti de Societatea Academica Romana (SAR) .
Conform studiului, intreaga arhitectonica de asigurare a calitatii in invatamant este blocata in proceduri iar directorii, profesorii si psihologii scolari nu gasesc utile instrumentele pe care sistemul le pune la dispozitie pentru monitorizarea calitatii in educatie si interventie. Totodata, raportul sustine ca in ceea ce priveste controlul calitatii in invatamant acesta nu are efect direct asupra rezultatelor inregistrate la nivelul educatiei elevilor. [...]
Categoria: Stiri educatie
Cuvinte cheie:
Adaugat in: Jan 23, 2013
Vizualizari: 350
Scopul acestui portal este de a oferi gratuit cititorilor literatura stiintifica de calitate. Materiale libere de circulatie: carti, articole, studii de specialitate sunt oferite de catre cadrele didactice din invatamantul superior si preuniveristar, cercetatorii atestati.