Mai putin de 30% dintre studentii implicati in procesul extern de evaluare a calitatii au declarat ca institutiile de invatamant superior au fost deschise si binevoitoare in a oferi informatiile cerute, considerand ca procesul de evaluare institutionala este unul care vine in sprijinul imbunatatirii calitatii educatiei, si nu un audit obligatoriu.
Potrivit unui raport realizat de Alianta Nationala a Organizatiilor Studentesti din Romania (ANOSR), 31% dintre studentii respondenti au observat ca informatiile puse la dispozitie de universitate erau irelevante in a obtine o imagine per ansamblu asupra calitatii din cadrul institutiei, ceea ce denota o problema foarte mare la nivel de perceptie a evaluarii institutionale, a rolului ei si a efectelor acesteia.
Categoria: Stiri educatie
Cuvinte cheie:
Adaugat in: Jun 7, 2011
Vizualizari: 735
Scopul acestui portal este de a oferi gratuit cititorilor literatura stiintifica de calitate. Materiale libere de circulatie: carti, articole, studii de specialitate sunt oferite de catre cadrele didactice din invatamantul superior si preuniveristar, cercetatorii atestati.